Jan kijkt naar rechts

Klachten

Jan de Isolatielatieman streeft ernaar om elke klant dé beste ervaring te bieden. Echter kan het ook voorkomen dat de praktijk zich anders voordoet dan gepland. Op onze klachtenpagina vindt u meer informatie over beschadigingen, incomplete leveringen/onjuiste leveringen en klacht indienen. Wij waarderen uw feedback en ervaringen van onze service en levering, om op deze manier onze processen te optimaliseren en te verbeteren. Mocht u na het lezen van de klachtenpagina nog vragen of opmerkingen hebben? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!
Jan de Isolatieman die leunt op een rol met isolatie

Ik heb een beschadiging aan mijn order

Wij begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer er schade wordt geconstateerd bij uw levering. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, verzoeken wij...

Bekijk meer

Ik heb een incomplete order

Excuses voor het leveren van een onjuiste/incomplete order. Wanneer dit geval het geval is, neem dan direct contact op met onze klantenservice op ‎(085) 773...

Bekijk meer

Ik wil een klacht indienen

Om een klacht bij JandeIsolatieman in te dienen, verzoeken wij u om direct contact op te nemen met onze klantenservice of via het contactformulier. Graag...

Bekijk meer

Voorwaarden

Om aan een van de drie bovenstaande aspecten te voldoen zitten er een aantal voorwaarden aan verbonden. Onze voorwaarden leest u hieronder.  


  • Wanneer u constateert dat er schade is aan uw bestelling, maak dan gelijk foto's van uw bestelling en neem contact op met de klantenservice 
  • De bestelling dient in verpakking te zitten en niet te zijn verplaatst of uitgepakt.  
  • Klachten met betrekking tot producten die zonder overleg op eigen initiatief zijn gebruikt, worden niet in overweging genomen. 
  • Wanneer de producten zonder overleg met schade zijn verwerkt komt dit niet in aanmerking voor de klachtenprocedure.  

Klachten

Beschadigingen die wij aannemen

Hiernaast ziet u beschadigingen die worden aangenomen. Dit is vanwege de volgende punten:


  • Bestelling zit in de verpakking
  • Bestelling is niet verplaatst
  • Er zijn direct foto's gemaakt
  • Er is direct contact opgenomen en gemeld bij de chauffeur
Bestelling in verpakking
Klachten

Beschadigingen die wij niet aannemen

Hiernaast ziet u beschadigingen die niet worden aangenomen. Dit is vanwege de volgende punten:


  • Bestelling zit niet in de verpakking
  • Bestelling is verplaatst
  • Er zijn niet direct foto's gemaakt
Pir platen uit verpakking

Niet helemaal tevreden? Wij helpen graag

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@jandeisolatieman.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link.