B-keus PIR isolatie
B-keus constructieplaten
Outlet glaswol
B-keus outletpartijen
Outlet gipsplaten
B-keus EPS
B-keus XPS
PIR/PUR 2-zijdig aluminium
PIR/PUR Spouwplaten
PIR Afschot
PIR 2-zijdig mineraalglasvlies
PIR + OSB
PIR + Gips
PIR + Fermacell
PIR + SPANO
PIR + Diamondboard
PIR + Underlayment
Kingspan Kooltherm
Renovatieplaten
B-keus PIR isolatie
Glaswol platen
Glaswol rollen
Glaswol rol spijkerflens
Minerale wol MW 35
Glaswol spouwisolatie
Outlet glaswol
Dampremmende folie
Damp-open folie
Klimaatfolie
Dampdichte folie
Isolatiefolie
EPDM Randstroken
Radiatorfolie
Pur
Kit
Tape
Lijmen
Bevestigingsmaterialen
Afbouwmaterialen
Gereedschap
Persoonlijke bescherming (PBM)
B-keus PIR isolatie
B-keus constructieplaten
Outlet glaswol
B-keus outletpartijen
Outlet gipsplaten
B-keus EPS
B-keus XPS
PIR/PUR 2-zijdig aluminium
PIR/PUR Spouwplaten
PIR Afschot
PIR 2-zijdig mineraalglasvlies
PIR + OSB
PIR + Gips
PIR + Fermacell
PIR + SPANO
PIR + Diamondboard
PIR + Underlayment
Kingspan Kooltherm
Renovatieplaten
B-keus PIR isolatie
Glaswol platen
Glaswol rollen
Glaswol rol spijkerflens
Minerale wol MW 35
Glaswol spouwisolatie
Outlet glaswol
Dampremmende folie
Damp-open folie
Klimaatfolie
Dampdichte folie
Isolatiefolie
EPDM Randstroken
Radiatorfolie
Pur
Kit
Tape
Lijmen
Bevestigingsmaterialen
Afbouwmaterialen
Gereedschap
Persoonlijke bescherming (PBM)
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, tenzij het gaat om producten die niet geschikt zijn om terug te sturen (zie 6. Uitzonderingen retourbeleid).
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar klantenservice@jandeisolatieman.nl met:
Na je melding heb je 14 dagen om de producten retour te brengen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wanneer je producten wilt retourneren gelieve ons hierover eerst te informeren (zie punt 1). Retourzendingen kunnen op twee manieren retour verzonden worden. Namelijk met de post of met eigen vervoer. We hebben geen mogelijkheid om retouren bij je op te halen.
1. Kleine pakketten die aan de voorwaarden van het postbedrijf voldoen, kun je (op eigen kosten) terugsturen naar:
Jan de Isolatieman B.V.
Voorschakelstraat 10
5349CC Oss
2. Wanneer de bestelling te groot is voor het postbedrijf kun je dit met eigen transport vervoeren naar onze locatie.
De kosten voor het terugsturen van producten zijn voor eigen rekening. Heb je bij je bestelling gebruik gemaakt van gratis verzending en stuur je daarna een deel terug waardoor de resterende waarde onder de gratis-verzendgrens komt? Dan brengen we alsnog de verzendkosten in rekening.
Voorbeeld:
Bestelling boven €2500,- → gratis verzending
Retour van €250,- → resterende waarde €2250,-
De verzendkosten van €74,95 worden dan verrekend met het bedrag dat we terugstorten.
Stuur het product terug zoals je het hebt ontvangen, inclusief alle toebehoren en – als het kan – in de originele verpakking. Producten mogen niet beschadigd zijn door verkeerd gebruik.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.
We adviseren je om bij beschadiging eerst contact met ons op te nemen met foto’s of een video. Zo kunnen wij vooraf inschatten:
Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en voorkom je onnodige verzendkosten.
Sommige producten kunnen we helaas niet terugnemen:
Na ontvangst en controle van je retour storten we het aankoopbedrag (minus eventuele verzendkosten en/of waardevermindering) binnen 14 dagen terug.
Bij een volledige retour krijg je de betaalde verzendkosten van de heenzending terug, behalve als je hebt gekozen voor een duurdere bezorgoptie dan onze standaardlevering.
We mogen wachten met terugbetalen totdat we je producten hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat ze zijn verzonden.
Wanneer je constateert dat er bij ontvangst schade is aan je bestelling, meld dit dan binnen 48 uur via klantenservice@jandeisolatieman.nl. Maak direct foto’s van je bestelling op de plek waar deze geleverd is. Het is belangrijk dat de bestelling niet verplaatst of uitgepakt is, zodat wij kunnen beoordelen wanneer de schade is ontstaan en naar een passende oplossing kunnen kijken.
Sluiten