Nu 5% korting op alles van URSA! Gebruik kortingscode: URSA. Bekijk producten >
X
Voor 13:00u besteld, vandaag verzonden* Voor 13:00u besteld, vandaag verzonden*
Gratis levering v.a. € 2500,- Gratis levering v.a. € 2500,-
Afhalen in Oss Afhalen in Oss
Menu
Menu sluiten Menu sluiten
Getoonde prijzen:
Incl. BTW
Excl. BTW
Terug
Jan kijkt naar rechts

Retourneren

Jan de Isolatieman heeft veel belang aan de tevredenheid van onze klanten. We zijn ons er echter van bewust dat er situaties kunnen ontstaan waarin u een product wenst te retourneren. Op deze retourpagina treft u alle informatie aan voor de afhandeling van uw retourzending.

Retourproces

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, tenzij het gaat om producten die niet geschikt zijn om terug te sturen (zie 6. Uitzonderingen retourbeleid).

1. Hoe meld ik een retour aan?

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar klantenservice@jandeisolatieman.nl met:


  • • Je naam
  • • Ordernummer of bestelnummer
  • • Welke producten je wilt retourneren
  • • Je IBAN en tenaamstelling (voor terugbetaling)
  • • Eventueel foto’s van het product (dit helpt ons om je retour sneller te verwerken)
  • • Reden van retourneren (optioneel) 

Na je melding heb je 14 dagen om de producten retour te brengen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

2. Waar stuur ik mijn retour heen?

Wanneer je producten wilt retourneren gelieve ons hierover eerst te informeren (zie punt 1). Retourzendingen kunnen op twee manieren retour verzonden worden. Namelijk met de post of met eigen vervoer. We hebben geen mogelijkheid om retouren bij je op te halen.


1. Kleine pakketten die aan de voorwaarden van het postbedrijf voldoen, kun je (op eigen kosten) terugsturen naar:

Jan de Isolatieman B.V.


Voorschakelstraat 10


5349CC Oss


2. Wanneer de bestelling te groot is voor het postbedrijf kun je dit met eigen transport vervoeren naar onze locatie.

3. Wie betaalt de retourkosten?

De kosten voor het terugsturen van producten zijn voor eigen rekening. Heb je bij je bestelling gebruik gemaakt van gratis verzending en stuur je daarna een deel terug waardoor de resterende waarde onder de gratis-verzendgrens komt? Dan brengen we alsnog de verzendkosten in rekening.


Voorbeeld:

Bestelling boven €2500,- → gratis verzending

Retour van €250,- → resterende waarde €2250,-

De verzendkosten van €74,95 worden dan verrekend met het bedrag dat we terugstorten.

4. In welke staat moet het product zijn?

Stuur het product terug zoals je het hebt ontvangen, inclusief alle toebehoren en – als het kan – in de originele verpakking. Producten mogen niet beschadigd zijn door verkeerd gebruik.

5. Waardevermindering bij schade

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.


We adviseren je om bij beschadiging eerst contact met ons op te nemen met foto’s of een video. Zo kunnen wij vooraf inschatten:


  • • of het nog zinvol is om te retourneren
  • • of we een gedeeltelijke terugbetaling kunnen doen
  • • of we het bedrag direct kunnen crediteren en je het product mag houden.

Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en voorkom je onnodige verzendkosten.

6. Uitzonderingen retourbeleid

Sommige producten kunnen we helaas niet terugnemen:


  • • Maatwerkproducten (zoals PIR+ platen, PIR+OSB, PIR+GIPS, speciaal verlijmde platen, EPDM maatwerk)
  • • Glaswol-, steenwol-, Polyesterwol en houtvezelisolatie waarvan de verpakking is geopend (het materiaal zet uit en kan niet opnieuw worden verkocht)
  • • Producten die om hygiënische of veiligheidsredenen niet geschikt zijn voor retour, als de verzegeling is verbroken
  • • Producten die na levering onherroepelijk zijn vermengd met andere materialen

7. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst en controle van je retour storten we het aankoopbedrag (minus eventuele verzendkosten en/of waardevermindering) binnen 14 dagen terug.


Bij een volledige retour krijg je de betaalde verzendkosten van de heenzending terug, behalve als je hebt gekozen voor een duurdere bezorgoptie dan onze standaardlevering.


We mogen wachten met terugbetalen totdat we je producten hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat ze zijn verzonden.

8. Beschadigd of verkeerd product ontvangen?

Wanneer je constateert dat er bij ontvangst schade is aan je bestelling, meld dit dan binnen 48 uur via klantenservice@jandeisolatieman.nl. Maak direct foto’s van je bestelling op de plek waar deze geleverd is. Het is belangrijk dat de bestelling niet verplaatst of uitgepakt is, zodat wij kunnen beoordelen wanneer de schade is ontstaan en naar een passende oplossing kunnen kijken.

Zakelijke klant?
Maak een account en profiteer van alle voordelen die Jan de isolatieman te bieden heeft. Ontdek alle voordelen.